piątek, 13 czerwca 2014

Cześć !!!

Hola!

 Mam na imię Weronika i to jest mój drugi blog Tina-y-Wera.blogspot.com. Mieszkam w woj. podkarpackim i chodzę tam do gimnazjum. A co do moich zainteresowań to lubię język hiszpański, uczę się go oraz uwielbiam podróżować. Blog powstał po to aby podzielić się z Wami moimi zdjęciami.

Znaczną część posta będą zajmować zdjęcia, oczywiście wykonane prze ze mnie. Czasami może być więcej tekstu. Posty będę dodawać co 3-4 dni. 
 




Moje zdjęcia :
                                                                                   


1 komentarz:

# Nie pisz fajny blog/post, zapraszam do siebie
# Wszystkie pozytywne komentarze motywują mnie do dalszego blogowania :)
# Nie pisz obs/obs, jeśli spodoba mi się Twój blog to go zaobserwuję
# Spamu nie akceptuję :)