czwartek, 23 kwietnia 2015

Odpowiadam na pytania #1

Salut !

Ostatnio napisałam post, w który poprosiłam Was o zadawanie mi pytań. Dzisiaj przyszedł czas aby pokazać odpowiedzi na nie. Spróbowałam je podzielić tak, żeby tworzyć spójną całość. Niestety przez błąd (nie mam pojęcia jaki) musiałam podzielić ten post na części.

Zapraszam !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

1. Jaki był najmilszy komentarz jaki kiedykolwiek dostałaś? 

Pamiętam, że na początku blogowej przygody bardzo ucieszyłam się dostając bardzo miły komentarz jest to komentarz od PowerGirl - bardzo za niego dziękuję :)

 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2. Kto cię zmotywował do założenia bloga?

Przeglądałam różne blogi min. Kiki , Ankyls i pomyślałam, że fajnie byłoby spróbować robić to co one 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 
3.Co motywuje cię do blogowania?

Motywują mnie statystyki, gdy widzę, że przybywa komentarzy, obserwatorów, wyświetleń bardzo ale to bardzo się cieszę ! Dziękuję każdej osobie, która zostawi po sobie miły ślad :)

  
  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

4. Jakie jest Twoje blogowe marzenie?

Blogowe marzenie .... bym nie porzuciła blogowania i pisała jeszcze długi czas, by czytelnikom podobało się to co piszę, pokazuję. Pragnę by blog się dalej rozwijał a statystki rosły w górę.  


  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

5. Wiążesz swoją przyszłość z blogiem? 

Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to tak. Być może tematyka się trochę zmieni, ale chciałabym jeszcze długo pisać dla Was.  


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

6. Co najbardziej denerwuje Cię w blogosferze? 

Komentarze typu kopiuj-wklej, albo fajny blog\post zapraszam do siebie, nie przepadam także za obserwacją za obserwację.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

7. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?

Może tak : ten blog jest moim drugim blogiem (niestety tamten został zawieszony, ze względu na to, że moja koleżanka z którą go prowadzę chyba już nie chce blogować). A tego bloga utworzyłam tydzień później, ponieważ chciałam zobaczyć jak to jest.


  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
8. Czy ktoś z twojego otoczenia ma bloga?

Tak, moje dwie koleżanki. 


  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

9. Ulubiona blogerka?

Nie mam ulubionej, ale 3 ulubione - moje 3 ulubione blogi 


 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

10. Skąd czerpiesz inspiracje na posty?

Z innych blogów, z głowy :) 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

11. Twoje ulubione youtuberki?

Tutaj mam natomiast jedną ulubioną osobę - Demordie 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

12. Twój ulubiony sklep ?

Nie mam ulubionego, jak mnie coś zaciekawi to wchodzę :) 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

13. Twoja ulubiona część garderoby?

Mhm ... chyba spodnie w kwiatki :)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

14. Jak często chodzisz na zakupy?

Bardzo różnie, jak mi jest coś potrzebne, lub gdy jestem w pobliżu. 
 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

15. Kolor ubrań, którego w szafie masz najmniej?

Chyba jest to czerwony.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

16. Czy lubisz pizze z nutellą?

Nie wiem, nigdy nie próbowałam :)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
17. Twoja ulubiona potrawa?

Szczerze mówiąc nie ma pojęcia, trudno wybrać ulubioną


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Zapraszam do głosowania w ankiecie na temat bloga

ankieta ----> klik







66 komentarzy:

  1. Mnie także motywują komentarze, statystyki, itd. :)
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha dopiero co napisalas co Cie najbardziej denerwuje i juz pierwszy komentarz.. az szkoda mi ludzi niektorych

    www.sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię czytać Tag-I lub po prostu posty z odpowiedziami na pytania :**
    Ja bardzo lubię kappahl'a z tam tąd mam baardzo dużo ubrań , i czasem zajde do h&m
    lub new yorker :)
    A inspiracje czerpie najczęściej z tumblr'a , lub we love it :)
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również bardzo denerwują mnie komentarze na zasadzie "kopiuj-wklej"okropność.
    Świetne odpowiedzi :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie same ulubione blogerki. :)
    I Demordie też lubię!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne odpowiedzi
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam mało czerwonych ubrań. ^^

    Pozdrawiam,
    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego co czytam to bardzo się od siebie różnimy, ale gdyby nie to wszyscy byliby tacy sami :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właściwie mam same biała i czarne ubrania. xd
    http://roxannee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie lubię w blogsferze kopiuj/wklej ;c
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie lubię komentarzy na zasadzie kopiuj-wklej, jest to bardzo denerwujące. Super odpowiedzi :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł na post:) bo każdy nawet nowy czytelnik się coś o tobie dowie. Supcio odpowiedzi:)


    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡ Twins Life. (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam strasznie podobną nazwę na bloga hahah www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie też zainspirowała Ankyls:)

    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne odpowiedzi :3. Mam podobne blogowe marzenie hah! :D No i założyłam też bloga po tym jak przeczytałam ankyls :D
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie również denerują takie komentarze "kopiuj i wklej" :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post, lubię takie czytać :) Ale pytanie "czy lubisz pizze z nutellą" przeraziło mnie :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na ciekawy post.Można się wiele dowiedzieć z niego ;)

    zapraszam na konkurs ;) http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne pytania i odpowiedzi. Także nie przepadam obs za obs :)

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Demordie to jedna z moich ulubionych youtuberek ;)

    http://day-positive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie również bardzo motywują rosnące w górę statystyki :)

    Zapraszam!
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  23. Pizza z nutellą- na prawdę nie typowe połączenie xd.
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. hmmm ... najbardziej zaciekawiła mnie pizza z nutellą xD
    to chyba nie za smaczne xD


    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne odpowiedzi, też mam mało czerwonych ubrań :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny wygląd bloga :) Bardzo fajny pomysł na notkę ;-) Pozdrawiam :)
    Ciekawe odpowiedzi :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne szczere odpowiedzi! :)
    Pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne odpowiedzi, miło tak poczytać i czegoś się o Tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie też w blogosferze denerwuje to, że ktoś wkleja ten sam komentarz do różnych blogów albo pisze świetny post.
    Świetne odpowiedzi.
    Pozdrawiam.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne odpowiedzi na pytania :)
    ✿WIKA BLOG✿ Również zapraszam na bloga Luxy ✿LUXY BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem pierwszy raz, ale zostanę na dłużej :) Świetny masz blog, wygląd jest bardzo ciekawy. Sama wykonałaś szablon? :)

    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami!
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Komentarze typu "kopiuj/wklej" są naprawdę bardzo irytujące i wkurzają nie tylko Ciebie... Ale niestety nie wygramy z nimi! Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. W sumie nie wiem, co mnie zmotywowało, by założyć swój blog... jakoś tak wyszło - próbuję w życiu wielu rzeczy, szybko się nudzę, więc każda odmiana jest dla mnie przyjemna. A teraz jakoś to leci, oczywiście z jakąś tam myślą przewodnią, ale różnie bywa - inspiracje są dookoła, nie można trzymać się schematów również przy prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  34. Całkiem ciekawe pytania oraz odpowiedzi :) Miło jest się czegoś więcej dowiedzieć o blogerkach. Ja również (między innymi) chciałam się dowiedzieć jak to jest kiedy ludzie czytają coś co napisałam i im się to podoba. :))

    oczyoutsidera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy post, można się o tobie więcej dowiedzieć ! :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też nie mam jednego ulubionego sklepu ;)) Świetne odpowiedzi
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne odpowiedi:) mam podobne marzenia hehe!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  38. Super odpowiedzi, fajnie, że motywują cię komentarze i inny czytelnicy do pisanie, a nie dla współprac

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Super odpowiedzi :) Mnie również motywują statystyki i miłe komentarze - fajnie mieć tutaj odbiorców! :)

    ☼ http://rosalie-rosaalie.blogspot.com/ ☼

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne odpowiedzi!:*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. ja też nie przepadam za takimi komentarzami jak ty typu fajny bloga zapraszam do mnie są denerwujące :) mnie też bardzo motywują statystyki i miłe komentarze takie prawdziwe
    Pozdrawiam ciepło ;*
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy post: )


    http://dzejkoob.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. zdecydowanie komentarze kopiuj wklej są najgorsze !
    klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe odpowiedzi, komentarze kopiuj wklej są na prawdę denerwujące.

      ✿ewaskoczen.blogspot.com✿- kliik!

      Usuń
  44. życzę w takim razie wytrwałości w blogowaniu i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajnie! Każdego chyba motywują statystyki i miłe komentarze ;)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie owszem wkurzają komentarze kopiuj i wklej.

    OdpowiedzUsuń
  47. Też lubię Kiki i Ankyls:)
    Życzę Ci, aby twoje blogowe marzenie się spełniło:*

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawe pytania i odpowiedzi. Bardzo mi się podoba Twoje podejście do blogosfery. :)

    Podoba mi się Twój blog, więc oczywiście zaobserwowałam, jestem tu 98 ^_^

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    Grupa dla blogerów - NIE pseudo blogerzy

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne odpowiedzi :D

    Chciałabym zrobić w najbliższym poście Q&A, więc może masz jakieś pytania dla mnie? Jeśli tak to zadaj je pod najnowszym postem. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  50. Mnie także po części zainspirowałam do Blogowania Ankyls, śledzę jej bloga od bardzo dawna :)

    Nie chce żeby to wyglądało na kopiuj wklej ale mam do Ciebie jeszcze prośbę. Poklikałabyś w linki w ostatnim poście u mnie ?
    http://carolin-blog.blogspot.com/2015/05/choies-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  51. wow świetny post i mega ciekawy!♥

    ♥zapraszam, obserwuję i pozdrawiam♥
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zostałaś nominowana do Liebster Award! :D
    Więcej dowiesz się na naszym blogu !
    http://alemamciary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. fajny wpis podobają mi się takie

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

# Nie pisz fajny blog/post, zapraszam do siebie
# Wszystkie pozytywne komentarze motywują mnie do dalszego blogowania :)
# Nie pisz obs/obs, jeśli spodoba mi się Twój blog to go zaobserwuję
# Spamu nie akceptuję :)