piątek, 10 lipca 2015

Roczek ! / podsumowanie ankiety

Hola !

Żyje, żyje i mam się dobrze :D Niestety trochę zaniedbałam bloga, ale czas to nadrobić.
Rok temu założyłam tego bloga - dokładnie 13 czerwca. A niedawno obchodziłam jego roczek, nawet nie wiecie jak szybko minął ten czas! Mimo wielu przerw w pisaniu i tak statystyki jak dla mnie są dobre :)

Garstka statystyk (z 13 czerwca) :

✓ Blog został wyświetlony 12 577 razy
✓ Najwięcej razy wchodziliście na niego w styczniu
✓ Zgromadził 122 obserwatorów
✓ Opublikowałam 34 posty
✓ Najczęściej wyświetlana i komentowana notka to DIY - zakładka do książki
✓ W zakładce Wasze blogi linki do Waszych blogów dodały 52 osoby
✓ Opublikowałam 1875 komentarzy


Podsumowanie ankiety :

Na ankietę odpowiedziały 24 osoby. 



↑  Jeśli chodzi o płeć to zdecydowanie więcej glosujących do kobiety, chodź nie wszyscy glosujący zaznaczyli odpowiedź na to pytanie.



↑ Najwięcej glosujących ma od 14 do 17 lat, nikt nie ma 9 lub mniej lat oraz od 20 do 22 lat.


→ Województwa - najwięcej, bo 4 osoby są z podkarpacia, natomiast nikt nie jest z województwa wielkopolskiego, pomorskiego i kujawsko-pomorskiego.



↑ W tym jak i następnym pytaniu okazało się, że wiele osób (aż 62,5 % ankietowanych) na moim blogu jest pierwszy raz.


→ Na pytanie od jak dawna czytasz mojego bloga 16 osób odpowiedziało, że jest na nim pierwszy raz, a 4, że czyta bloga mniej niż miesiąc.



↑ Najwięcej osób czyta, ogląda i komentuje notki - co mnie bardzo cieszy :)



↑ Ankietowani najbardziej lubią DIY, a najmniej tagi :)


To wszystko dzięki Wam - dziękuję !!!


Zapraszam Was na instagrama - wera6wiki

Co robicie ciekawego na wakacjach ? :)

Ile Wy prowadzicie swoje blogi ?




29 komentarzy:

  1. Ja w te wakacje pracuję obstawiam koncerty różnych osób ponieważ pracuję w ochronie. Aczkolwiek dziś się cieszę z wolnego dnia i ruszam ze znajomymi na koncert - piękni i młodzi prywatnie :)A swojego bloga prowadzę od wczoraj. Także jeszcze dużo pracy przede mną :) Zapraszam: http://angeldemonioem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ankieta wypadła całkiem dobrze :)
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję roku bloga, oby tak dalej :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaję mi się ,że ankieta b.dobrze wypadła :) Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    http://matany-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje roczka oby tak dalej.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio myślałam, żeby zrobić ankietę u siebie :D

    Minimalistyczny- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roku bloga! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już swojego bloga prowadzę od ponad roku :)
    gratulacje takich statystyk !

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też robiłam kiedyś taką ankietę, jest bardzo pomocna :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja swojego bloga prowadzę około 3 lata. Gratuluję roku!:*
    http://ordinary-reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie dziś moja Fabryka Mięty kończy roczek :)
    Gratuluję wytrwania tyle w blogosferze i oby tych lat było jak najwięcej! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!
    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! :)) ja dopiero zaczęłam blogować :)
    http://caroliv-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! :)) ja dopiero zaczęłam blogować :)
    http://caroliv-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja Fabryka Mięty w zeszłym tygodniu również skończyła doczekał :)
    Gratuluję Ci wytrwania tyle w blogosferze i życzę wytrwałości na kolejne lata!
    Bardzo przydatna jest taka ankieta! Dużo się można z niej dowiedzieć ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję roku bloga.
    I życzę oby takich lat było jak najwięcej.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję roczku i życzę dalej wytrwałości! :)

    Zapraszam do mnie - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i życzę jeszcze większych sukcesów :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post, takie podsumowanie :) Ja prowadzę bloga od początku wakacji, dzięki temu świetnie się w ciągu nich bawiłam, zaczęłam nowe hobby! :D

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  20. wow fajne statystyki :) gratuluję

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. oby następny rok był jeszcze lepszy :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post i śliczne zdjęcia!:)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę że udało zdobyć ci się tyle czytelników.
    Ja choćbym wylewała siódme poty a nawet i ósme (bo to robię) to mój blog nie jest w ogóle zauważalny :(
    Gratuluję, i wszystkiego najlepszego z okazji roku bloga ! <3

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja prowadzę bloga od niedawna, ok 2 mies. :))

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

# Nie pisz fajny blog/post, zapraszam do siebie
# Wszystkie pozytywne komentarze motywują mnie do dalszego blogowania :)
# Nie pisz obs/obs, jeśli spodoba mi się Twój blog to go zaobserwuję
# Spamu nie akceptuję :)